Magma strasznie się rozleniwiła, masakra, robi wszystko tak ociężale, że aż mi się z nią ćwiczyć nie chce. Ostatnio troche się opuściłyśmy, może to dlatego ... Pogoda jest, jaka jest,brzydka, więc ani ona za bardzo nie ma chęci cokolwiek robić, ani ja. Co ją nakręcam na coś to zaraz brat robi mi za złość i ją woła ... Z tym też coś musze zrobić ;/ -.- Tak się ćwiczyć nie da.
![]() | ||
| Obiecałam sobie i tego się trzymam, spacery są dłuższe, i bardziej aktywne ... Ćwiczymy, biegamy... |
Misiek się z niej zrobił straszny, tylko drapać ją po brzuchu xd Taki kochany pieszczoch .. :)
Założyli mi szyne na nadgarstek więc za wszelkie błędy przepraszam, ciężko mi się pisze ( prawa ręka).
Ogółem kupujemy frisbee w poniedziałek, znajoma mi poleciła takie za początek : http://discdogs.pl/SoftFlite_zolty-39.html . I widac że jest dobre, ale raczej u mnie w zoologu nie znajde takiego. Więc w poniedziałek zamawiam przez neta.







