Święta, swięta i juz prawie po świętach :D
| Zdjęcie jest brzydkie, nie ostre, ale na razie nie wybieram się na żadną 'sesje' Zimno!!! Znów zimno :< |
No nie, jak ja nie lubię śniegu .... Masakra. Zimno, nawet na spacery wychodzić mi się nie chce -_-
Z pieskiem rano góra pół godziny, potem godzinka i do domu, a wieczorem to wychodzi reszta domowników :D W sumie ja nie lubie śniegu, ale za to Magma ... Ona po prostu kocha śnieg, szaleje jak nie normalna, łapie śnieżki, je śnieg :P
Taki kochany, wierny kolak, najnajnajnajkochańszy na świecie ♥
| Kochane to takie ♥ :P |

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz